lördag 9 oktober 2010

- Fredag

Dagen började med skola. Självklart så försov jag mig till halv 8. SUCK.
I skolan gjorde vi drakar, skojjigt. Men dock så flög inte min och Johannas så bra. Haha. Fick typ med mig allas drakar hem, så att jag kan flyga dem tsm med Liam. ;D

Efter skolan stack jag och Sofie upp till kanehall och hämtade Liam. :)

Haha en skit kul grejj hände när vi hämtade honom.
Jag gick in helt som vanligt.
Då sa en utav Liams "fröknar" ( Hon brukar inte vara på Kupan där Liam är )
Hon sa: Auu titta Liam nu kommer din moster!
Jag bara: hmm neeej??
De andra fröknarna: Nej det är Liams mamma!
Sen började hon förklara bort sig som bara den. Märkte att hon tyckte det var pinsamt!
Hon sa typ: Ahh jag blandar ihop dig med din syster som hämtar honom ibland! Du brukar ju ha fläta!
1. Min syster har aldrig hämtat Liam.
2. Jag har aldrig fläta.
Men snäll som jag är så höll jag bara med, tyckte ju redan synd om henne xD

Antagligen har hon trott att min mamma är mamma till Liam. För vi är ganska lika, och hon har nästan alltid sitt hår uppsatt xD haha.

-     Ett täcken på att man är ung mamma?

Liam och mormor



 Älskbollen <3


När vi kom hem så hade jag, Sofie och Liam det mysigt. Vi fikade :)


 Mamma ringde och frågade om hon fick ha Liam övernatten. Så jag körde bort Liam till mamma. Då blev de båda glada. Haha.
När jag hade parkerat utanför deras hus, så kom det en jätte stor traktor/lastbil. Jag lovar den körde som en riktig idiot :o På deras gata är det väggupp, och den saktade inte ens ner. Det såg ut som att hela den skulle välta :o HMM...

Kvällen spenderades med Sofie, Dogge, Daniel :) Vi hade wii turneringar och kollade på film :) Myspys!

Tja tja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar