tisdag 5 oktober 2010

- Tisdag

Jag har bytt blogg. Så detta är den jag kommer att blogga i framöver :)

Det har väl inte precis varit någon speciell dag, skolan som vanligt xD Haft religion prov, kändes bra, Lär ju märka hur det gick.

Jag & Sofie köpte en varsin Latte med hasselnötssmak imorse. Så sjukt goda. Om du inte har provat, så gör det. :) Super duper god. När vi slutat skolan blev vi sugna på det igen, så vi va tvungna att köpa en varsin igen xD Beroende eller?


Mums!

Annars, slapp dag. Spelat lite wii, pluggat. Har ju trots allt svenska nationellt imorn. Dessa eviga prov. Sen blir det till att jobba imorgon.

F.ö jag & Sofie satt och spelade wii igårkväll, helt plötsligt blir jag träningssugen. Så vi cyklade ut till falkvik för att träna. Kändes så himla skönt. Behöver komma igång igen :)

Nu ska jag då allt gå in och sätta mig bakom tvn!

Tja tja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar