måndag 11 oktober 2010

- Måndag

Jag hatar måndagar jag är alltid lika seg xD haha.. Happ idag så har man jobbat på Br-skor :) fun,fun..
Vaknade utav att Sofie plingade på dörren (Y) GÖTT. Annars hade jag lätt försovit mig. ( tack gummis ) Vi drack lite kaffe och läste tidningen :) Sedan blev det duschen för min del.

När jag jobbade så kom mamma så där lagom till lunch, så hon bjöd mig på blåregn :) mummmmmms.. Men tyvärr så äter man för mycket där. ( För god mat ) Så där ta hur mycket du vill buffé.  Haha. Gott var det iaf.
Annars en allmänt lugn dag. Hämtade Liam efter jobbet hos gamla mormor, sedan blev det att städa och tvätta. Kuligt?

Skulle rakat benen idag, men pallar verkligen inte. Men det behövs kan jag lova xD höhö..

Gaaaah jag vill resa.. Jag är nog inte ensam om det?


Dagens outfit
-  Suddig som fasiken!





Tja tja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar