torsdag 14 oktober 2010

- Kvällsinlägg

Skolan har väl varit helt okej. Fick reda på provet i religion, fick VG :)
Stack hem till min sjuka Fien en runda, drack lite kaffe :) Stack hem och städade undan lite. Sedan begav jag mig till Ica för att handla coca cola, naturgodis och cosmopolitan. Fick ju faktiskt unna mig något, får ju fira mitt VG ^^ höhö.. Btw, jag bara älskar bananchips. Mums på det.

Är detta en olycksvecka eller vad är det frågan om?


Känsliga läsare bör inte läsa detta nedan!!!!




Helt sjukt, fruktansvärt hemskt.
Läste på flashback om en kille som hängde sig. Läste egenom en hel del sidor. Kan inte fatta att folk triggade honom till det. De ville att han skulle? Hmm. Världen är så sjuk. Att han gjorde det live? jag kommer inte släppa det här på evigheter. FY FY FY!! Stackars kille asså, han hade hela livet framför sig.

Detta skrev han på flashback:
"Har bestämt mig nu för att ta livet av mig genom att hänga mig.
Har testat lite att strypa mig själv och hur det känns.
Tog lite smärtstillande för några minuter sedan (100mg dexofen och 1500mg paracetamol), väntar just nu på att det ska börja verka."

Hans beskrivning på sig själv:
"Jag är en kille på 21 år.
Jag har ett bra liv, pluggar i min egen takt, egen lägenhet, bra inkomst från försäkringskassan (aktivitetsersättning + bostadstillägg).
Har aspergers syndrom / högfungerande autism.
Är överdrivet sårbar (känslomässigt)...
Har rätt dålig social förmåga vilket gör mig till en något ensam person.
Tycker att jag har haft en bra uppväxt trots mycket krångel i skolan.
Makes no sense att jag vill ta livet av mig? Nä jag vet "


Om det är någon som vill läsa tråden så hittar ni den här:
https://www.flashback.org/t1322408


Mycket varning..
Det finns även en film där man får se hur han hänger sig. Ni som är känsliga bör INTE titta på den!
http://back.famebloggers.com/bubbleroom/ad/linkedin/click/3526459/http%3A%2F%2Fwww.liveleak.com%2Fview%3Fi%3D5e3_1286805999


Världen är sjuk. Riktigt hemskt det här. fyy..


Nu ska jag läsa min cosmopolitan och försöka glömma det här.
Tja tja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar