torsdag 7 oktober 2010

- Kvällsinlägg

Dagarna går för fort? Hinner inte med allting.. Denna eviga stress. Höhö..

Imorgon är det äntligen Fredag :) Vilket innebär Fredagsmys..
Det har väl inte hänt speciellt mycket idag, pluggat som vanligt.
Men idag har jag faktiskt gjort ett riktigt kap, ett par byxor. Super billiga (Y) Det gillas. Lägger in bild sen på dem. :) Tröstshoppa? Jag tror det funkar.

Men idag har det då inte blivit någon hasselnötslatte, haha. Men det har blivit en hel del andra saker. Fy fy. Dags att ta tag i träningen på riktigt (Y)

Är så sugen på att åka någonstans. Men vet inte vart ännu. :)


Hoppas verkligen inte att jag försover mig imorgon xD
 - Håll tummarna med mig!

Nu blir det till att ta en kvällsdusch innan läggdags (Y)
Godnatt folket 


Tja tja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar