lördag 16 oktober 2010

- Fredag

-   Dagen började med skola som vanligt. Wiihoo. När jag kom hem så var jag super trött. Men senare under dagen fick jag mega energi, undra från vad? hmm.. Mamma & pappa var och hämtade deras nya bil som de har väntat på i flera månader. De va så klart tvungna att komma till oss och visa den, bilen var super fin, blev avis på dem xD höhö.. Fick tom prov köra den, snacka om skön, den gick som bara den. Hihi..

"Snart e de fredagsmys
Hoppas inte föräldrarna stör
Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmys"


 
Men det blev då inte så mycket fredagsmys för min del. Istället blev det altona. Sölvesborgs roligaste ställe, helt klart ^^. Hmm, juste vi har ju bara ett sånt ställe här xD vilket utbud. Nja. Men det var väl helt okej. Jag och Sofie stack dit, det var ju gratis inträde innan 11 :) Först när vi kom dit var vi nästan helt själva, vi hade nog dansgolvet själva ca 2 timmar innan det började komma lite folk. Haha..



Men när klockan började närma sig 2 var det hem dags. När vi var på väg hem så var det en kille som bärde mig? Fråga mig inte varför. Haha. Men iaf, helt plötsligt började han springa, och så klart så ramlade vi. Snacka om att det gjorde ont xD Haha Sofie fick typ damp och sprang fram till oss, hon drog bort killen och skällde på honom. Höhö.. Sedan fortsatte vår resa hemåt, helt plötsligt märkte vi att vi var jagade så vi sprang och gömde oss. Men till slut så kom vi hem. Då blev det sängen direkt. :)

Tja tja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar