tisdag 12 oktober 2010

Kvällsinlägg

-   Väldigt seg dag faktiskt. Jag har varit väldigt trött hela dagen. Haft ont i huvudet. Ucsh..
Varit i skolan idag som sagt! Fick reda på historia provet :D Wiihoo fick VG :)
När jag kom hem från skolan la jag mig i soffan och kollade på tv, så gött. Behövde verkligen det. Kollade på top model, och typ ngt plastkirurgi ( stavning )program. Jag klarar knappt av att kolla på sådana kirurg program, jag klarar inte av det där med att skära i någon annan. Fyyyyyyy..

Aja i vilket fall som helst så var jag så trött så jag somnade xD haha. Sov typ en timme, men det behövde jag nog. Liam ville så klart inte att jag skulle sova. Haha ovanligt. Stack hem till sjuka Fien en runda :( Stackars gumman <3

... & Nu blir det duschen sedan lägg dags :)

Godnatt folket :)

Tja tja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar